» آخرین خبرها » بانوی خوزستانی نشان طلای بازی‌های پاراآسیایی را کسب کرد
بانوی خوزستانی نشان طلای بازی‌های پاراآسیایی را کسب کرد
آخرین خبرها - خوزستان - ورزش - ویژه ها

بانوی خوزستانی نشان طلای بازی‌های پاراآسیایی را کسب کرد

۰۱ آبان ۱۴۰۲

دبیر هیات جانبازان و معلولان خوزستان گفت: بانوی خوزستانی با درخشش در بازی های پاراآسیایی هانگژو به نشان طلای این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

ابراهیم غرباوی اظهار کرد: در نخستین روز از مسابقات پارادوومیدانی، هاشمیه متقیان در ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۶ در مجموع با رکورد ۲۲.۹۱ متر به مدال طلا رسید.

وی افزود: هاشمیه متقیان دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو با حریفانی از کشورهای فیلیپین، ویتنام ، چین (۲ نفر)، ازبکستان، بحرین و هند (۲ نفر) به رقابت پرداخت.

دبیر هیات جانبازان و معلولان گفت: متقیان رکورد این ماده در بازی‌های پاراآسیایی را که پیش از این در اختیار خودش بود، به میزان ۲.۷۲ متر ارتقاء داد.

وی افزود: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم خانم متقیان با عبور از رقیبان خود و با اقتدار صاحب نشان طلا شد. امیدواریم دیگر ورزشکاران استان در این رقابت‌ها درخشان ظاهر شوند.

چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی روزهای ۲۲ تا ۲۸ اکتبر سال ۲۰۲۳ (۳۰ مهر تا ۶ آبان سال ۱۴۰۲) در شهر هانگژو برگزار خواهد شد.

کاروان ورزش ایران با نام «فرزندان ایران» و با شعار «ایمان، ایران، افتخار» با ۲۱۱ ورزشکار و در ۱۶ رشته ورزشی در بخش مردان و ۱۱ رشته ورزشی در بخش زنان در این دوره بازی‌ها شرکت می‌کند./ ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×