» بین الملل » سربازان زن اسرائیلی به اتهام رابطه جنسی با یک زندانی فلسطینی از نگهبانی محروم شدند
زن اسرائیلی 1
بین الملل - آخرین خبرها - زرد نیوز

سربازان زن اسرائیلی به اتهام رابطه جنسی با یک زندانی فلسطینی از نگهبانی محروم شدند

۰۹ مهر ۱۴۰۲

سربازان زن اسرائیلی به دلیل اتهام رابطه جنسی با یک زندانی فلسطینی از خدمت به عنوان نگهبان در زندان‌های فوق امنیتی منع می‌شوند.

رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند یک سرباز به رابطه جنسی با یک زندانی مرد فلسطینی اعتراف کرده که گفته می‌شود این زندانی دست به حمله مرگباری به غیرنظامیان اسرائیلی زده بود.

گمان می‌رود که این زن در حین خدمت سربازی بوده که برای اکثریت اسرائیلی‌ها اجباری است. زنان حداقل ۲۴ ماه و مردان ۳۲ ماه باید در ارتش اسرائیل خدمت کنند.

نام این سرباز و زندانی محکوم به حبس ابد منتشر نشده است.

دادگاه رسیدگی کننده به این پرونده دستور داد جزئیات دیگر از جمله محل زندان فاش نشود.

رسانه‌های اسرائیلی همچنین گزارش دادند این سرباز دستگیر شده و در جریان بازجویی مدعی شده است که ۴ زن دیگر نیز با همین مرد روابط جنسی داشته‌اند.

سازمان زندان‌های اسرائیل گفته که این زندانی فلسطینی را قبل از بازجویی، از سلولش به یک بخش جدا شده منتقل کرده‌اند.

روز گذشته رئیس سازمان زندان‌های اسرائیل و ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی این کشور اعلام کردند که از این به بعد، سربازان زن در زندان‌هایی که از نظر امنیتی بالا هستند و در آن «تروریست‌های فلسطینی» نگهداری می‌شوند،‌ خدمت نخواهند کرد.

رسانه‌های اسرائیل به نقل از آقای بن گویر گفته‌اند که تا اواسط سال ۲۰۲۵ «هیچ‌یک از سربازان زن در بخش‌های مربوط به زندانیان امنیتی باقی نخواهند ماند.»

پیش از این هم بارها درخواست‌هایی در مورد توقف خدمت سربازان زن اسرائیلی در زندان‌های فوق امنیتی مطرح شده بود. اما قبلا به دلیل کمبود نیرو امکان متوقف کردن خدمت سربازان زن در این زندان ها وجود نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×