» دزفول » امام جمعه دزفول: استاندار توجه و نگاه ویژه‌ای به شهرستان دزفول داشته باشد
امام جمعه دزفول: استاندار خوزستان توجه و نگاه ویژه‌ای به شهرستان دزفول داشته باشد
دزفول - آخرین خبرها - برگزیده - ویژه ها

امام جمعه دزفول: استاندار توجه و نگاه ویژه‌ای به شهرستان دزفول داشته باشد

۰۸ مهر ۱۴۰۲

حجت‌الاسلام مسعود بهرام‌پور امام جمعه دزفول امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام علی(ع) با اشاره به روز آتش‌نشان یاد و خاطره شهید حسین صفری شهید آتش نشان این شهر را گرامی داشت.

وی در ادامه بیان کرد: مجموعه آتش‌نشانی دزفول کمبودهای زیادی دارد و به رغم این کمبودها به شهرهای اطراف نیز خدمات‌رسانی می‌کند.

امام جمعه دزفول تصریح کرد: ادارات دزفول در خیلی از موضوعات علاوه بر اینکه متولی خدمات‌رسانی به شهر بزرگ دزفول و ۱۲ شهر اقماری هستند باید به شهرستان‌های همجوار نیز خدمات‌رسانی کنند ولی متاسفانه اعتبارات سالیانه خود را نیز به خوبی دریافت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری دزفول در ۱۰ سال گذشته نتوانسته خود را تجهیز کند و امکانات آن فرسوده است، گفت: برخی شهرهای دزفول حتی یک شعبه یا باجه و حتی عابر بانک هم ندارند و اهالی باید ۴۵ کیلومتر مسافت را تا دزفول برای انجام کار کوچک بانکی طی کنند.

بهرام‌پور با اشاره به اینکه متاسفانه هیچ کس حاضر به همکاری برای رفع این مشکلات نیست، از استاندار خوزستان خواست توجه و نگاه ویژه‌ای به شهرستان دزفول داشته باشد.

امام جمعه دزفول تصریح کرد: دزفول بعد از اهواز بزرگترین شهرستان استان خوزستان است و به شهرستان‌های همجوار نیز خدمت رسانی می‌کند، داشته باشد./ فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×