» آخرین خبرها » دستگیری اعضای باند سارقان به عنف منازل و مغازه در دزفول
دستگیری اعضای باند سارقان به عنف منازل و مغازه در دزفول
آخرین خبرها - حوادث - دزفول - ویژه ها

دستگیری اعضای باند سارقان به عنف منازل و مغازه در دزفول

۰۶ آبان ۱۴۰۲

فـ.رمـ.انده انـ.تـ.ظـ.امـ.ی دزفول گفت: اعضای باند سارقان به‌عنف منازل و مغازه در دزفول دستگیر شدند و به پنج فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.
به گزارش دزفول ۲۴ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سـ.رهـ.نـ.گ “روح اله یاری زاده” روز افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت به‌عنف منازل و مغازه در یکی از مناطق تابعه شهرستان دزفول، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: مـ.امـ.وران کـ.لـ.انـ.تـ.ری ۱۵ با اقدامات فنی و اطلاعاتی رد پای اعضای باند سه نفره سارقان سابقه‌دار مرتبط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قـ.ضـ.ائـ.ی آنها را طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فـ.رمـ.انده انـ.تـ.ظـ.امـ.ی شهرستان دزفول بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، سه قبضه سلاح شکاری، یک دستگاه موتورسیکلت، تعداد زیادی وسایل منزل و مغازه سرقتی، مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک، یک دستگاه ترازو و دیگر آلات استعمال مواد مخدر کشف شد.
یاری زاده با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به پنج فقره سرقت به‌عنف منازل و مغازه اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قـ.ضـ.ائـ.ی، روانه زندان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×