» برگزیده » دستگیری باند پنج نفره اراذل اوباش توسط پلیس دزفول
780742 832
برگزیده - حوادث - دزفول

دستگیری باند پنج نفره اراذل اوباش توسط پلیس دزفول

۱۶ شهریور ۱۴۰۲

در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد پنج قبضه سلاح غیرمجاز جنگی و شکاری به همراه مهمات مربوطه، ۲ تیغه خنجر و چاقو، مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک و دیگر آلات جرم کشف شد.

فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری باند پنج نفره اراذل اوباش و مخلان نظم و امنیت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دزفول۲۴، سرهنگ روح اله گراوندی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر فعالیت باند پنج نفره اراذل اوباش با ارتکاب به جرائمی همچون زورگیری، اخلال در نظم عمومی، تیراندازی‌های غیرمجاز و غیره در سطح شهرستان، موضوع دستگیری اعضای این باند به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ با انجام اقدامات اطلاعاتی و روش های فنی پلیسی موفق به شناسایی محل مخفیگاه متهمان شده که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر پنج نفر اعضای باند مذکور را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد پنج قبضه سلاح غیرمجاز جنگی و شکاری به همراه مهمات مربوطه، ۲ تیغه خنجر و چاقو، مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک و دیگر آلات جرم کشف شد.

سرهنگ گراوندی در خاتمه با اشاره به سوابق کیفری متهمان، اظهار داشت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب دزفول جهت بررسی بیشتر تحت نظر قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×