» آخرین خبرها » دستگیری ۴ بازیکن رئال مادرید پس از رسوایی اخلاقی
مادرید
آخرین خبرها - برگزیده - بین الملل - زرد نیوز - ورزش

دستگیری ۴ بازیکن رئال مادرید پس از رسوایی اخلاقی

۲۴ شهریور ۱۴۰۲

باشگاه رئال مادرید از بازجویی ۴ بازیکن خود در رابطه با فیلم پخش شده از رابطه غیر اخلاقی بازیکن آکادمی رئال مادرید خبر داد.

به گزارش دزفول۲۴ ، به نقل از پایگاه خبری فوتبالی، سه نفر از این بازیکنان جوان دستگیر شده اند و همچنین این خبرگزاری اسپانیایی گزارش داده است که این بازیکنان، پس از شکایت مادر قربانی مبنی بر اینکه یکی از این بازیکنان جوان این ویدیو را ضبط کرده و بین بقیه پخش کرده، دستگیر شده اند.

طبق این گزارش، آن‌ها امروز صبح دستگیر شده اند و باشگاه رئال مادرید نیز امروز صبح، با انتشار بیانیه ای، در اینباره توضیح داده است: “باشگاه رئال مادرید اعلام می‌کند که دریافته یک بازیکن کاستیا و سه بازیکن رئال مادرید C، به دنبال شکایت در رابطه با انتشار یک ویدیو شخصی در نرم افزار واتس اپ، در اختیار پلیس قرار گرفته اند. باشگاه پس از کسب اطلاعات دقیق در این رابطه، اقدامات مناسب را اتخاذ خواهد کرد.”

گفته می‌شود که تحقیقات مربوطه در حال حاضر توسط افسران گارد ملی در حال انجام است. نام بازیکنانی که تحت بازداشت پلیس هستند، فاش نشده است اما به عنوان بازیکنان جوان عنوان شده اند که عضو تیم رزرو و تیم سوم رئال مادرید بوده اند و گفته می‌شود که بازیکنان تیم اصلی درگیر این ماجرا نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×