» آخرین خبرها » رشد چشمگیر فعالیت پست دزفول در زمان کرونا
رشد چشمگیر فعالیت پست دزفول در زمان کرونا
آخرین خبرها - دزفول - ویژه ها

رشد چشمگیر فعالیت پست دزفول در زمان کرونا

۱۹ مهر ۱۴۰۲

رئیس اداره پست دزفول گفت: با رشد ۱۰ برابر خرید‌های اینترنتی در زمان کرونا، فعالیت‌های پست نیز به همین نسبت افزایش یافت.

مهران عابدزاده با بیان اینکه فعالیت پست در اوج کرونا هم تعطیل نشد، گفت: خرید‌های اینترنتی در دوران کرونا بیش از ۱۰ برابر افزایش یافت به همین نسبت فعالیت پست نیز در آن ایام نه تنها کاهش نیافت، بلکه رشد چشمگیری داشت.

وی افزود: برخلاف بسیاری از دستگاه‌ها، اداره پست تنها ۷ روز از ۳۶۵ روز سال تعطیل است و در باقی روز‌ها فعالیت آن به صورت مستمر ادامه دارد.

عابدزاده با بیان اینکه ۸۸ دفتر پیشخوان دولت در شهر‌ها و ۲۸ دفتر آی سی تی روستایی در دزفول وجود دارد که خدمات متنوع دولتی را به مردم ارائه می‌کنند، ادامه داد: ۱۶۷ خدمت توسط پست به مردم ارائه می‌شود.

رئیس اداره پست دزفول می‌گوید: علاوه بر وظایفی که برعهده پست است، بسیاری از خدمات دستگاه‌های دیگر نیز از طریق پست به مردم ارائه می‌شوند.

وی با بیان اینکه پست یکی از اداره‌ها با بالاترین مراجعه کننده است، اضافه کرد: به همین دلیل انتظار می‌رود مدیریت شهری به کمک این اداره بیاید.

صدور مجوز افزایش زیربنای اداره پست دزفول

عابدزاده به صدور مجوز افزایش بیش از ۲ هزار مترمربع به زیربنای اداره پست دزفول اشاره کرد و گفت: نیاز زیرساختی اداره پست شهرستان با تکمیل این طرح برای ۵۰ سال آینده برطرف می‌شود.

وی افزود: طرح توسعه زیرساختی پست دزفول به مساحت بیش از ۲ هزار مترمربع یکی از بزرگترین طرح‌های سازمان پست در خوزستان و کشور است.

عابدزاده ادامه داد: اداره پست دزفول در زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع ساخته شده که بخش زیادی از این زمین خالی است و براساس برنامه، بنای جدید در محدوده این زمین ساخته خواهد شد.

رئیس اداره پست دزفول اجرا و تکمیل این طرح را نیازمند همراهی مدیریت شهری با اداره پست دانست و اضافه کرد: ۴۵۰ میلیارد ریال برای ساخت طرح توسعه پست شهرستان تخصیص داده شده است که بهره برداری از این طرح نیاز پست دزفول برای ۵۰ سال آیده مرتفع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×