» آخرین خبرها » شناسایی ۳۲۶ انشعاب غیر مجاز در دزفول
1
آخرین خبرها - دزفول - ویژه ها

شناسایی ۳۲۶ انشعاب غیر مجاز در دزفول

۲۵ مهر ۱۴۰۲

مدیر آب و فاضلاب منطقه دزفول تعداد انشعاب‌های غیر مجاز شناسایی شده در این شهرستان در نیمه نخست امسال را ۳۲۶ مورد اعلام کرد.

حسین سعادتی‌فر با اشاره به کشف و شناسایی ۳۲۶ انشعاب غیرمجاز آب در نیمه نخست امسال در دزفول گفت: با کار‌های انجام شده از سوی پلیس آب، تعداد ۲۱۷ فقره از انشعاب‌های غیرمجاز شناسایی شده به انشعاب مجاز تبدیل شده‌اند.

وی افزود: انشعاب‌های غیر مجاز منجر به اختلال در خدمت رسانی به مشترکان، آلودگی در شبکه توزیع آب، کاهش عمر مفید شبکه‌های توزیع و همچنین به دلیل برداشت‌های بی رویه منجر به شکستگی‌ها و اتفاقات و درنهایت افت فشار آب در شبکه‌های توزیع می‌شوند.

سعادتی فر ادامه داد: همچنین به منظور توزیع و تامین آب آشامیدنی مصرفی مشترکان ۹ هزار و ۱۶۹ متر توسعه شبکه در این مدت اجرا و عملیاتی شد.

مدیر آب و فاضلاب منطقه دزفول می‌گوید: در این عملیات‌ها که در مناطق مختلف سطح شهر انجام شد، از لوله‌های پلی اتیلن با اقطار ۳۱۵، ۱۱۰، ۹۰، ۷۵ و ۶۳ میلیمتر استفاده شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت بیش از ۱۷ هزار و ۷۶۶ تماس تلفنی از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۲ صورت گرفت که در این زمینه ۹ هزار و ۷۸۵ فقره شکستگی خطوط مختلف توسط گروه‌های عملیاتی آبفا رفع شده است.

سعادتی فر با اشاره به کار‌های انجام شده در حوزه آب و فاضلاب از جمله حذف ورود فاضلاب تیپ ۲۹۲ زرهی به رودخانه دز و انجام عملیات تقویت فشار آب شهرک حسین کلولی، اضافه کرد: در نیمه نخست امسال ۹ هزار و ۱۶۹ متر توسعه شبکه در سطح دزفول در قطر‌های مختلف توسط آبفا انجام شده است.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۲۲ تنها سامانه پاسخگویی به مشترکان در خصوص حوادث آب و فاضلاب است، افزود: شهروندان درصورت بروز هرگونه مشکل در خطوط آب و فاضلاب میتوانند با این سامانه تماس گرفته و کارشناسان در اولین فرصت رسیدگی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×