» آخرین خبرها » شهردار: برنامه کاربردی ” دزفول من” به منظور خدمات رسانی غیرحضوری راه اندازی شد
شهردار: برنامه کاربردی " دزفول من" به منظور خدمات رسانی غیرحضوری راه اندازی شد
آخرین خبرها

شهردار: برنامه کاربردی ” دزفول من” به منظور خدمات رسانی غیرحضوری راه اندازی شد

۰۳ آبان ۱۴۰۲

شهردار دزفول گفت: برنامه کاربردی “دزفول من” به عنوان جامع‌ترین سامانه ارتباط مردمی شهرداری دزفول در ارایه خدمات شهری به شهروندان راه‌اندازی شد.

محمد عتاب اهوازی ارایه خدمات به صورت غیرحضوری را از جمله رویکردهای شهرداری دزفول دانست و ادامه داد: شهروندان دزفول می‌توانند از طریق برنامه کاربردی “دزفول من” تمام خدمات شهری را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

وی افزود: نسخه اندروید و ios برنامه کاربردی “دزفول من” از طریق پایگاه رسمی شهرداری دزفول قابل دریافت است ضمن اینکه این برنامه کاربردی به صورت وب نیز در دسترس شهروندان است.

شهردار دزفول تسهیل در خدمت رسانی به شهروندان را از جمله دستاوردهای مهم حرکت به سمت ارایه خدمات غیرحضوری دانست و گفت: شهروندان دزفول با استفاده از این برنامه کاربردی ضمن پیگیری خدمات شهری امکان طرح مطالبه‌ها و خواسته‌های خود را به صورت غیرحضوری خواهند داشت.

وی افزود: این برنامه کاربردی دارای بخش‌های مختلف است که به مرور نواقص احتمالی آن رفع و تمام خدمات شهری در قالب این درگاه ارایه می‌شوند.

عتاب اهوازی سامانه ۱۳۷ شهرداری دزفول را پل ارتباط میان شهروندان و شهرداری دزفول برای گزارش مسایل شهری و حل مشکلات در کمترین زمان ممکن دانست و ادامه داد: یکی از بخش‌های برنامه کاربردی “دزفول من” دسترسی الکترونیک به سامانه ۱۳۷ برای طرح مسایل شهری است.

ماهانه حدود ۳۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری دزفول پیرامون آسفالت، روشنایی خیابان‌ها و سد معبر گرفته می‌شود که رفع این مسایل با اولویت در دستور کار شهرداری‌های مناطق این شهر قرار می‌گیرد.

شهرداری دزفول همچون سایر شهرداری‌های کشور به منظور دریافت دیدگاه و نظرات شهروندان درباره مدیریت شهر و ایجاد یک ارتباط خوب میان مردم و مدیران، سامانه ثبت درخواست‌های مردمی یا همان سامانه ۱۳۷ دزفول را راه‌اندازی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×