» آخرین خبرها » مدیر جهاد کشاورزی دزفول از قلع و قمع ۱۲۰ سازه غیرمجاز در دزفول خبر داد
مدیر جهاد کشاورزی دزفول از قلع و قمع ۱۲۰ سازه غیرمجاز در دزفول خبر داد
آخرین خبرها - دزفول - ویژه ها

مدیر جهاد کشاورزی دزفول از قلع و قمع ۱۲۰ سازه غیرمجاز در دزفول خبر داد

۱۱ آبان ۱۴۰۲

مدیر جهاد کشاورزی دزفول گفت: عملیات قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز ۱۲۰ قطعه زمین کشاورزی به میزان ۱۲ هکتار در دزفول اجرا شد.

به گزارش دزفول ۲۴ به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی دزفول، بهروز قمرزاده افزود: طبق دومین مصوبه کارگروه برخورد سریع و مؤثر با تغییر کاربری‌ها و ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغ‌ها این قلع و قمع انجام شد.

وی ادامه داد: عملیات قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز در ۱۲۰ قطعه زمین به میزان ۱۲ هکتار با حضور نمایندگان ادارات مرتبط و احکام صادره از مقامات قضایی مطابق با تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول بیان کرد: این اقدامات برای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی در راستای تأمین امنیت غذایی در کشور ضروری بوده و نیازمند عزم ملی، مشارکت مردم و سایر دستگاه‌ها است.

تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی دزفول و تبدیل آنها به باغ ویلا به چالشی اساسی برای بخش کشاورزی این شهرستان تبدیل شده است.

شهرستان دزفول سالانه حدود ۲ و نیم میلیون تن محصول کشاورزی تولید می‌کند که درصورت ادامه تغییر کاربری‌ها میزان تولید محصولات کشاورزی و باغی نیز کاهش می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×