» آخرین خبرها » مجتمع فرهنگی و سینمایی دزفول یکی از سرمایه های ارزشمند هنرمندان و شهروندان این شهرستان است
مجتمع فرهنگی و سینمایی دزفول یکی از سرمایه های ارزشمند هنرمندان و شهروندان این شهرستان است
آخرین خبرها - دزفول - فرهنگ و اجتماع

مجتمع فرهنگی و سینمایی دزفول یکی از سرمایه های ارزشمند هنرمندان و شهروندان این شهرستان است

۱۴ مهر ۱۴۰۲

عبدالحمید صادق جولا روز گذشته با حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با مجید منادی، مدیرکل، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش دزفول ۲۴ به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌ بالای فرهنگی و هنری و رسانه ای دزفول بر لزوم تقویت و توجه به این حوزه ها تاکید کرد.

وی با اشاره به مباحث مهم آموزش افزود: در راستای آموزش، تقویت و توانمندسازی هنرمندان و شناسایی و تقویت افراد مستعد این اداره کل آمادگی کامل دارد همکاری لازم را صورت دهد.

صادق جولا در این نشست با ارائه گزارشی از شرایط فرهنگی شهرستان دزفول از حسن اعتماد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برای فرصت خدمتگزاری به مردم دزفول به ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در شهرستان قدردانی و ابراز امیدواری کرد با امانت داری این وظیفه مهم فرصتی برای خدمت به جامعه بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول نیز با اشاره به ظرفیت بالای هنرمندان و اصحاب رسانه و همدلی بین مسئولین ابراز امیدواری کرد با همکاری اداره کل، آمادگی برگزاری رویدادهای ملی و استانی را در دزفول داریم و در راستای رونق فعالیت های فرهنگی و هنری تلاش خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت مجتمع فرهنگی و سینمایی دزفول اشاره کرد و افزود: این مجتمع به عنوان یکی از سرمایه های ارزشمند هنرمندان و شهروندان شهرستان دزفول باید مورد توجه قرار گیرد و مشکلات آن با تدبیر و همراهی مسئولین حل گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×