» دزفول » واکنش فرماندار ویژه شهرستان دزفول به اظهارات رئیس شورای شهر دزفول
واکنش فرماندار ویژه شهرستان دزفول به اظهارات رئیس شورای شهر دزفول
دزفول - آخرین خبرها - برگزیده - ویژه ها

واکنش فرماندار ویژه شهرستان دزفول به اظهارات رئیس شورای شهر دزفول

۱۴ آبان ۱۴۰۲

به گزارش دزفول ۲۴ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول در حاشیه مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ضمن محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه، این رژیم را جرثومه فساد و نماد بارز دولت نامشروع تروریستی دانست.

علیرضا خردمند افزود: اکنون همه جهانیان شاهد فجایع غزه که مصداق بارز جنایت علیه بشریت است، توسط رژیم صهیونستی با حمایت همه جانبه آمریکا هستند و این امر نشان از حقانیت مواضع جمهوری اسلامی از بدو تاسیس تا کنون در قبال سیاست های مستکبرانه آمریکا است.

وی با اشاره به توانمندی جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه ها خصوصا نظامی و دفاعی بیان داشت:با توکل به خدا و استفاده از تجارب ارزشمند نیروهای انقلابی و تکیه بر نیروهای جوان، مبتکر، متخصص و متعهد، کشور عزیزمان در تمامی عرصه های علمی خصوصا صنایع نظامی و دفاعی در آنچنان سطحی قرار دارد که دشمنان حتی در ذهن خود نیز نمیتوانند خیال خام رویارویی با ایران مقتدر را بپرورانند و اگر مرتکب کوچکترین حماقتی شوند با جواب پشیمان کننده ملت شریف ایران و فرزندان آنها در نیروهای مسلح روبرو خواهند شد.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول: نیروهای جوان، متخصص، متعهد و پای کار توانمندی در مجموعه شهرداری وجود دارد

فرماندار ویژه شهرستان دزفول خاطر نشان کرد: شهرستان دزفول در تمامی عرصه ها سرشار از نیروهای جوان، متخصص، مستعد، متعهد و توانمند است که بعضا در سال های گذشته این پتانسیل های ارزشمند بعلت کم توجهی به ظرفیت جوانان مغفول مانده است که می بایست با برنامه ریزی صحیح و همه جانبه نخبگان جوان این شهرستان وارد امور برنامه ریزی، مشاوره و امور اجرایی شوند.

خردمند در پاسخ به خبرنگاری که نظر وی را در مورد صحبت های چند روز پیش رئیس شورای شهر دزفول در رابطه با عدم کادرسازی و کمبود نیروی متخصص در شهرداری دزفول طی سال های گذشته جویا شد، گفت: بنده معتقدم که نیروهای جوان، متخصص، متعهد و پای کار توانمندی در مجموعه شهرداری رشد یافته و وجود دارند که اگر به آنها اعتماد و میدان داده شود می توانیم در آینده ای نزدیک شاهد تحولات خوبی در این مجموعه و به تبع آن در شهر دزفول در عرصه خدمت رسانی به مردم شریف این شهر باشیم.

وی افزود: ممکن است ایراداتی در عملکرد یک نیرو و یا مدیر جوان در هر سطحی وجود داشته باشد که ناشی از عدم تجربه کافی باشد که این نقیصه را می توان با همیاری، مشورت و راهنمایی رفع نمود.

معاون استاندار خوزستان با اشاره به لزوم اعتماد به نیروهای جوان تصریح کرد: اگر مقداری تنگ نظری ها و بی اعتمادی ها را کنار بگذاریم و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سعی در جذب حداکثری همه اقشار خصوصا جوانان متعهد، متخصص و دلسوز داشته باشیم بزودی شاهد بروز مدیرانی توانمند در تمامی سطوح خواهیم بود که قطعا به رشد و تعالی شهرستان دزفول در تمامی عرصه ها کمک شایانی خواهند کرد.

پ.ن:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×