» آخرین خبرها » پس از دو سال بدون دستاورد، کمیسیون اقتصادی شورای شهر دزفول منحل شد
شهر دزفول
آخرین خبرها - برگزیده - دزفول - ویژه ها

پس از دو سال بدون دستاورد، کمیسیون اقتصادی شورای شهر دزفول منحل شد

۲۲ شهریور ۱۴۰۲

به گزارش دزفول ۲۴ به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول اعضای این شورا در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه رسمی شورای ششم با اکثریت آرا ضمن موافقت با انحلال کمیسیون اقتصادی شورای شهر دزفول، با ادغام کمیسیون اقتصادی با کمیسیون برنامه و بودجه رای دادند.

محمدحسن پرآور عضو شورای اسلامی شهر دزفول در این نشست با پیشنهاد ادغام کمیسیون اقتصادی و کمیسیون برنامه و بودجه این شورا گفت: موضوع‌های اقتصادی توسط کمیسیون‌های مختلف فرمانداری در شهرستان دنبال می‌شود به همین دلیل ادغام کمیسیون‌های برنامه و بودجه و اقتصادی ایجاد مشکل نخواهد کرد.

علیرضا زمانی راد رییس سابق کمیسیون اقتصادی شورای شهر دزفول نیز در این نشست با تاکید بر ضروت استمرار وحدت میان اعضای شورای شهر دزفول گفت: استمرار وحدت میان اعضای شورای شهر دزفول در گره گشایی از مسایل شهری اهمیت فراوان دارد به همین دلیل با توجه به اصرار برخی اعضای شورا برای حذف کمیسیون اقتصادی بنده نیز با حذف این کمیسیون اعلام موافقت می‌کنم.

سید باقر موسوی فخر رییس شورای اسلامی شهر دزفول در این نشست با اشاره به رای اعضای شورای شهر برای حذف کمیسیون اقتصادی این شورا گفت: بسیاری از وظایف تعریف شده کمیسیون اقتصادی شورای شهر دزفول، شهرستانی است به همین دلیل با حذف کمیسیون اقتصادی این شورا تمام ظرفیت‌های ایجاد شده این کمیسیون در اختیار شورای شهرستان دزفول قرار می گیرد.

پ.ن: علیرضا زمانی راد از افراد موثر در شکل‌گیری کمیسیون اقتصادی شورای شهر  و رئیس این کمیسیون با کمیته های مختلف و جلسات متعدد بود که بر اساس شواهد موجود و رای شورا مبنی بر انحلال این کمیسیون گویا فعالیت آن دستاورد خاصی برای شهرداری و شهر نداشته است و علارغم تبلیغات گسترده و پر سر وصدا در زمان تشکیل این کمیسیون، پس از دوسال منحل شد.

شایان ذکر است که تشکیل جلسات و پیگیری موارد مصوب شده در کمیسیون های شورا هزینه بر بوده و مشخص نیست چه کسی پاسخگوی چرایی تشکیل، عدم توفیق و انحلال کمیسیون اقتصادی شورای شهر دزفول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×