» آخرین خبرها » وداع مردم دزفول با شـ.هـ.یـ.د محمود قلیان+عکس
محمود قلیان
آخرین خبرها - برگزیده - دزفول - ویژه ها

وداع مردم دزفول با شـ.هـ.یـ.د محمود قلیان+عکس

۱۸ آذر ۱۴۰۲

با حضور اقشار مختلف مردم پیکر پاک شـ.هـ.یـ.د محمود قلیان از جانبازان دوران انقلاب اسلامی استان خوزستان در دزفول پایتخت مقاومت ایران تشییع شد.به گزارش دزفول ۲۴، آیین تشییع پیکر پاک و مطهر شـ.هـ.یـ.د محمود قلیان از جانبازان ۷۰ درصد دوران انقلاب اسلامی استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم در دزفول پایتخت مقاومت ایران برگزار شد.

این آیین عصر اروز شنبه ۱۸ آذرماه سال ۱۴۰۲ در آستانه سالروز شـ.هـ.ادت مظلومانه بی بی دو عالم حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) برگزار شد که اهالی خوزستان و شهرستان دزفول پیکر پاک و مطهر جانباز شـ.هـ.یـ.د محمود قلیان را تا دروازه‌های بهشت بدرقه کردند.

1 14020918000911 Test NewPhotoFree

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر جانباز شـ.هـ.یـ.د محمود قلیان از آستان مقدس حضرت سبز قبا(ع) دزفول واقع در خیابان امام خمینی(ره) شمالی آغاز شد که جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی در این آیین معنوی شرکت کردند.

1 14020918000913 Test NewPhotoFree

 پیکر پاک و مطهر جانباز شـ.هـ.یـ.د محمود قلیان در آستان مقدس سبزقبا(س) دزفول طواف داده شد که همرزمان، دوستان، آشنایان، بستگان، همسایگان و همشهریان با این شـ.هـ.یـ.د سرافراز وداع کردند.

1 14020918000909 Test NewPhotoFree

مردم دزفول و همشهریان سـ.ردار شـ.هـ.یـ.د سید جمشیید صفویان و شهید محمود شهیان‌زاده(صدیقی)، پیکر پاک و مطهر جانباز شـ.هـ.یـ.د محمود قلیان را با شعارهای الله اکبر و لااله الا الله تا گلزار شـ.هـ.دای بهشت علی(ع) تشییع کردند و به ابرازی همدردی با خانواده این شـ.هـ.یـ.د پرداختند.

1 14020918000912 Test NewPhotoFree

پس از برگزاری آیین تشییع و اقامه نماز، پیکر پاک و مطهر جانباز شـ.هـ.یـ.د محمود قلیان در کنار دیگر شـ.هـ.یـ.دان والامقام دیار شـ.هـ.یـ.د حسین ولایتی‌فر و شهید سعید زارع گلزار شهدای بهشت علی(ع) دزفول آرام گرفت.

1 14020918000908 Test NewPhotoFree

جانباز شـ.هـ.یـ.د حاج محمود قلیان سوم فروردین سال ۱۳۳۹ در شهرستان دزفول دیده به جهان گشود و دی‌ماه سال ۱۳۵۷ در دوران انقلاب اسلامی از ناحیه دست و پا مجروح شد و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

1 14020918000910 Test NewPhotoFree

 این دلیرمرد دزفولی پس از ۴۵ سال تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت جانبازی در ۶۳ سالگی شهد شیرین شـ.هـ.ادت را نوشید و آسمانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×