» آخرین خبرها » عملیات نورپردازی و تامین روشنایی پل باستانی و بوستان ولی عصر(عج) دزفول اجرا می شود
عملیات نورپردازی و تامین روشنایی پل باستانی و بوستان ولی عصر(عج) دزفول اجرا می شود
آخرین خبرها - برگزیده - دزفول - ویژه ها

عملیات نورپردازی و تامین روشنایی پل باستانی و بوستان ولی عصر(عج) دزفول اجرا می شود

۱۸ آذر ۱۴۰۲

معاون امور شهری شهرداری دزفول گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، عملیات تامین روشنایی پل باستانی و بوستان ولی عصر(عج) دزفول تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

به گزارش دزفول ۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری دزفول، هادی حلیم زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اهتمام شهرداری در زمینه استفاده بهینه از فضاهای سبز شهری در راستای رفاه و نشاط اجتماعی و همچنین استفاده بهینه شهروندان از فضای سبز و رودخانه ای شهر، تجهیزات روشنایی بوستان ولی عصر(عج) خریداری شده و در روز های آینده عملیات اجرایی نصب این تجهیزات آغاز خواهد شد.

وی افزود: تجهیزات نوری پل باستانی نیز با هماهنگی اداره میراث فرهنگی شهرستان در حال تهیه است تا عملیات اجرایی تامین روشنایی این پل باستانی نیز آغاز شود.

معاون امور شهر شهرداری دزفول با بیان اینکه در طرح تامین روشنایی پل ساسانی، علاوه بر تأسیسات روشنایی، موضوع نورپردازی و زیبایی بصری نیز در نظر گرفته شده، توضیح داد: با اجرای این دو عملیات، علاوه بر پل، حد فاصل پل قدیم تا پل پنجم (غدیر) نیز روشن خواهد شد و فضای بصری خوبی به خود خواهد گرفت.

حلیم زاده در ادامه پل باستانی را بعنوان یک هویت ملی و نماد شهر دزفول برشمرد و حفظ و احیای آن را از وظایف مهم تمام دستگاه ها دانست و افزود: اعتبار روشنایی و نورپردازی این پل ارزشمند و پارک ولی عصر بالغ بر ۵ میلیارد تومان برآورد شده است.

معاون امور شهری شهرداری دزفول ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی و تلاش های مجموعه شهرداری این پروژه ها تا قبل از پایان سال، به منظور استقبال از بهار و در راستای خدمت رسانی به شهروندان اجرایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×