» آخرین خبرها » دستگیری قاتل فراری و همدستانش در عملیات ضربتی پلیس دزفول
دستگیری قاتل فراری و همدستانش در عملیات ضربتی پلیس دزفول
آخرین خبرها

دستگیری قاتل فراری و همدستانش در عملیات ضربتی پلیس دزفول

۱۱ مهر ۱۴۰۲

فـ.رمـ.انـ.ده انـ.تـ.ظـ.امـ.ی شهرستان دزفول از دستگیری قاتل فراری و هفت نفر در ارتباط با یک فقره قتل به وقوع پیوسته طی عملیات غافلگیرانه پلیس آگاهی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دزفول ۲۴ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سـ.رهـ.نـ.گ “روح اله گراوندی” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی منجربه قتل در یکی از مناطق شهرستان دزفول ، شناسایی و دستگیری قاتل فراری به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فـ.رمـ.انـ.دهـ.ی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی دزفول با تلسط اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی هویت و محل مخفیگاه قاتل فراری و ۷ نفر دیگر شرکت کننده در این درگیری و مرتبط با قتل به وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فـ.رمـ.انـ.ده انـ.تـ.ظـ.امـ.ی شهرستان دزفول با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات و بررسی های بعمل آمده به بزه ارتکابی (قتل) معترف شد ، تصریح کرد: قاتل علت و انگیزه خود را اختلافات مالی و استفاده از مواد مخدر روان گردان قبل از درگیری عنوان کرد.

گراوندی در خاتمه ضمن اشاره به سوابق کیفری متهم و همچنین تلاش پلیس در کشف سلاح بکار رفته در قتل ، اظهار داشت: متهم اصلی پرونده به همراه ۷ نفر از شرکت کنندگان در درگیری جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب دزفول جهت بررسی و تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×